dora in (e)space

Το ταξίδι στο (e)διάστημα θέλει παρέα

Σάββατο, Φεβρουαρίου 11, 2006

Οι εξομολογήσεις μιάς διαδικτυομανούς

Ε, με πρήξατε πιά. Κάνε ποστ, κάνε ποστ, αμάν. Σαν να ακούω την μαμά μου να λέει "διάβασε τα μαθήματά σου, διάβασε μη χαζολογάς".
Ορίστε λοιπόν, ο σύζυγος έξω γιά δουλειά, το μωρό κοιμάται, το κρέας στο φούρνο ψήνεται, ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΜΟΝΗ!!!.
Λοιπόν, να σας εξομολογηθώ κάτι. Δεν είναι καθόλου του τύπου μου να κάθομαι και να γράφω μόνη, περιμένοντας κάποιος να διαβάσει (αν διαβάσει) αυτά που γράφω και μετά να απαντώ και να απαντούν σ'αυτά που απάντησα και .. και .. και. Εγώ είμαι άνθρωπος της άμεσης επαφής. Συζήτηση θέλω ζωντανή (εννοώ στον ίδιο χρόνο, όχι téte a téte απαραίτητα, το ίντερνετ μιά χαρά μου κάνει), όχι ποστ και μετά σχολιάκια και ψιθύρους. Αυτοί που με γνωρίζουν, ξέρουν καλά οτι είμαι άμεσος άνθρωπος, οι κουβέντες μου δεν είναι ποτέ μακρόσυρτες χωρίς νόημα, ούτε χρησιμοποιώ εντυπωσιακές λέξεις, προτιμώ την ουσία των πραγμάτων αποδομένη με λόγια χρήσιμα. Επίσης είμαι άνθρωπος που ακούει πραγματικά (καμμιά φορά η αγγλική γλώσσα είναι πιό ακριβής, εδώ θα έμπαινε το listen και όχι το hear - αυτοί που ομιλούν την αγγλική, θα καταλάβουν τη διαφορά). Τώρα θα μου πείτε, "και τι στο καλό μπλέχτηκες με το διαδίκτυο τότε;"
Μα ... υπάρχει πιό ζωντανό και άμεσο μέσο επικοινωνίας από το διαδίκτυο; Μπορείς να έχεις αμέτρητους φίλους από όλο τον κόσμο και μάλιστα φίλους αληθινούς. Η πραγματική φιλία δεν βασίζεται (πιά) αναγκαστικά σε καθημερινή έξοδο γιά καφέ. Οι κυβερνοφίλοι μας, είναι πάντα εκεί, αν όχι οι ίδιοι, τα Η/Τ (ηλεκτρονικά ταχυδρομεία) τους είναι ανοιχτά γιά μας και τα προβλήματά μας. Δεν θα πάψω ποτέ να υπερασπίζομαι το διαδίκτυο ως μέσο όχι μόνο άπειρης γνώσης αλλά και άμεσης ανθρώπινης επικοινωνίας.
Εδώ είναι νομίζω η στιγμή να σας εξομολογηθώ κάτι ακόμα. Ο άντρας μου και πατέρας του 18 μηνών κοριτσιού μας, δεν ήταν (στην αρχή) παρά ένα contact μου σε κάποιο chat room. Την ιστορία ολόκληρη δεν θα σας την πω (γράφω βιβλίο, να το αγοράσετε παρακαλώ όταν εκδοθεί χε, χε).
Αυτά με τις εξομολογήσεις (μη μας καεί και το ψητό). Γιά το θέμα Σαντορίνη, υπομονή. Είναι μυστήριος τόπος, δεν γράφεις έτσι εύκολα γι΄αυτήν. Μυστήριος και μυστηριακός. Γιά την ώρα, αν θέλετε να απολαύσετε "ζωντανά" τη θέα της καλντέρας που σου κόβει την ανάσα ή το μαγικό ηλιοβασίλεμα,
ορίστε.
Αντε, με το καλό και το τρίτο post τώρα.

Υ.Γ. Ξέχασα να σας πω, οτι ο σύζυγος είναι Αμερικανός (όχι Ελληνας εξ Αμερικής, γνήσιος Αμερικανός). Αυτό, for the record.

7 ππππππππππππππ

Blogger alombar42 ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ...

δεν ήταν (στην αρχή) παρά ένα contact μου σε κάποιο chat room.

Η "tweety bird" δεν ήταν παρά ένα username σε κάποιο τσατ, μια φορά κι ένα καιρό.


Καλημέρα ;)

3:13 μ.μ.  
Blogger lemon ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ...

Θα διαφωνήσω μαζί σας (both), εμένα τα τσάτ-ρούμς μου φαίνονται εντελώς επικίνδυνα-για την ψυχή, δεν μπορώ να αρνηθώ βέβαια το γεγονός ότι πολλοί βρήκαν μέσα εκεί την ευτυχία (τη βρήκαν, αλήθεια?), η οποία μπορεί να ήταν στο διπλανό στενό ή και στην Αμερική ακόμη (... μα καλά, τόσος τόπος εδώ, ένα παπούτσι δεν μπόρεσες να βρεις?).
Πάλι θα στηριχθώ στον αγαπητό Λαμπρούκο, για να πω ότι εδώ στα βλογς «για λίγες στιγμές μέσα στη μέρα θέλω να ‘μαι κάποιος άλλος, δεν χρειάζεται να αυτολογοκρίνομαι, και επίσης χαίρομαι που 5 άνθρωποι διαβάζουν τις χαριτωμενιές μου και περνούν ευχάριστα την ώρα τους». That’s enough for me.

(Καλά, το γαλλικό σου με πέθανε… «téte a téte»… έχεις και πιάνο?)

4:06 μ.μ.  
Blogger alombar42 ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ...

Λεμονάκι, έχεις κάποιο δίκιο αλλά υπάρχουν chatrooms που είναι κάπως κλειστά, χρησιμοποιούνται από περιορισμένο κύκλο ανθρώπων και έτσι περιορίζονται και οι πιθανότητες λάθους. Ασε που όσο περνάει ο καιρός, αν κρατήσεις τα μάτια ανοιχτά, ο όποιος συνομιλητής αποκαλύπτεται σιγά σιγά.
Είπαμε, προσοχή, αλλά όχι και φράχτη!

8:43 μ.μ.  
Blogger lemon ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ...

Chatrooms κλειστά, περιορισμένος κύκλων ανθρώπων,αποκαλύπτεται σιγά-σιγά... ακούγονται τρομακτικά όλα αυτά, σαν επιστημονική φαντσία, σαν αυτό το τρομακτικό ποστ σου, alombar...
Φράχτη, ναι...

11:11 μ.μ.  
Blogger lemon ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ...

Και πως ονομάσατε τους καρπόυς αυτών των ερώτων παρακαλώ (ρητορική ερώτησις...)? google? (σαν εκείνο το ζευγάρι στην Ουγγαρία...?)...

11:16 μ.μ.  
Blogger alombar42 ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ...

Μα! Τρομακτικό το ποστάκι μου;
Ημουν ιδιαίτερα ρομαντικός και αισιόδοξος σε αυτό ειδικά!!
Πρέπει να είμαστε έτοιμοι για το μέλλον - να μας προλάβει αυτό, όχι να τρέχουμε να το προλάβουμε εμείς.
Το "κάθε πέρσι και καλύτερα" ποτέ δε μου άρεσε άλλωστε.

Ο καρπός ονομάστηκε Γιάννης βεβαίως. Μερικά πράγματα δεν αλλάζουν τόσο γρήγορα :)

1:49 π.μ.  
Blogger Marina ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ...

Dora, καλώς ήρθες!
Τα μπλόγκς είναι ένα τετράδιο για να γράφεις ανώνυμα τα δικά σου, είναι επίσης μιά ελπίδα ότι τα γραφόμενά σου θα σου κερδίσουν ΚΑΙ εικονικούς φίλους. Είναι επίσης μιά πρόκληση να κάνεις φίλους ανθρώπους που δεν έχεις οπτική επαφή, έτσι δεν μπορείς έυκολα να αξιολογείς.
Υπάρχουν διάφοροι στο διαδίκτυο που είναι μαζί/παντρεμένοι με ανθρώπους που γνώρισαν σε chatrooms, θέμα τύχης πιστεύω είναι όλα, άμα σου κάτσει έχει καλώς.

2:43 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home