dora in (e)space

Το ταξίδι στο (e)διάστημα θέλει παρέα

Παρασκευή, Μαρτίου 03, 2006

Συμπτώματα

Μέση ηλικία είναι όταν πρωτοϋποψιάζεσαι οτι το σώμα σου σε προδίδει.
Μέση ηλικία είναι όταν όλοι οι άλλοι ξαφνικά γίνονται νεώτεροι από σένα.

Μέση ηλικία είναι όταν αρχίζεις να λες όλο και πιό συχνά "θυμάμαι όταν . . ."
Μέση ηλικία είναι όταν προτιμάς να πάρεις έναν υπνάκο από το να βγείς έξω.

Μέση ηλικία είναι όταν συνειδητοποιείς οτι δεν σου απομένει πολύς χρόνος γιά να ανησυχήσεις γιά το οτι γερνάς.
Μέση ηλικία είναι όταν ανακαλύπτεις πόσο μικρά είναι τα μικρά γράμματα.

Μέση ηλικία είναι όταν το αντίθετο φύλο δεν μοιάζει και τόσο σέξι πιά.
Μέση ηλικία είναι όταν τα έχεις κάνει όλα, αλλά δεν θυμάσαι αν το φχαριστήθηκες όταν τα έκανες.
Μέση ηλικία είναι όταν νιώθεις οτι υπάρχουν πολύ περισσότερα πράγματα που πρέπει να θυμάσαι, απ΄οτι παλιότερα.

Μέση ηλικία είναι όταν αρχίζεις να βλέπεις λιγότερες προοπτικές και περισσότερους περιορισμούς.
Μέση ηλικία είναι όταν αποφασίζεις ν΄αγοράσεις αυτό το σπορ αυτοκίνητο πριν είναι πολύ αργά.
Μέση ηλικία είναι όταν δεν βλέπεις που είναι τα γυαλιά σου.

Μέση ηλικία είναι όταν θα ήθελες να κάνεις μιά παράλληλη σχέση, αλλά δεν έχεις ούτε τον χρόνο ούτε την ενέργεια.
Μέση ηλικία είναι όταν ο καθρέφτης του μπάνιου σου είναι ψεύτης.
Μέση ηλικία είναι όταν είσαι σίγουρος οτι ακόμα θυμάσαι το σεξ.

Αν κάτι από τα παραπάνω σας θυμίζει λίγο τον εαυτό σας και θέλετε και καμμιά συμβουλή, παρακαλώ πατήστε εδώ αν είστε αρσενικό και εδώ αν είστε θηλυκό.

16 ππππππππππππππ

Blogger lemon ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ...

κ α τ α π λ η κ τ κ ό ! !
(και τα λίνκς, επίσης!!)

όταν ανακαλύπτεις πόσο μικρά είναι τα μικρά γράμματα
όταν το αντίθετο φύλο δεν μοιάζει και τόσο σέξι πιά
όταν τα έχεις κάνει όλα, αλλά δεν θυμάσαι αν το φχαριστήθηκες όταν τα έκανες
όταν θα ήθελες να κάνεις μιά παράλληλη σχέση, αλλά δεν έχεις ούτε τον χρόνο ούτε την ενέργεια


!!!!

12:31 π.μ.  
Blogger Epicuros ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ...

Καλημέρα. Είσαι μάλλον η πρώτη επισκέπτρια στο Blog μου σήμερα. Σ' ευχαριστώ για τα καλά λόγια σου. Είμαι μέτριος φωτογράφος, σε σχέση με άλλους που έχουν την ίδια μανία. Απλώς προσπαθώ να βγάζω θέματα που έχουν κάτι να μου πουν. 'Ισως να λένε κάτι και σε άλλους. Αν θα σε ενδιέφερε (και όποιον θα ενδιέφερε) ένα φυλλαδιάκι που έχω γράψει για τις βασικές αρχές της φωτογραφίας (σε τεχνικό επίπεδο μόνο), με απλά και κατανοητά (νομίζω) για όλους λόγια, ευχαρίστως να στο στείλω στο e-mail σου. (12 σελίδες είναι μόνο).

12:09 μ.μ.  
Blogger Epicuros ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ...

Σχετικά με τη μέση ηλικία, περίπου έτσι είναι τα συμπτώματα, με ολίγες εξαιρέσεις, όσον αφορά εμένα. Π.χ. βρίσκω περισσότερο σέξυ το άλλο φύλο τώρα παρά άλλοτε! Ανωμαλίες, θα μου πεις, ε;

12:11 μ.μ.  
Blogger Περί κουζίνας και όχι μόνο ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ...

@lemon
Αχ καλή μας νονά . . . Σ'ευχαριστώ.
Το κακό είναι οτι νιώθω όλο και περισσότερο "middle aged" τώρα τελευταία.

@epicuros
Τυχερός είσαι φίλε μου. Εγώ πάλι βρίσκω όλο και λιγότερο σέξι το άλλο φύλο έτσι που έχει καταντήσει στην πλειοψηφία του. (εξαιρούνται οι παρόντες φυσικά :) )

1:55 μ.μ.  
Blogger lemon ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ...

Dora, καλά που δεν το έκανες με τη μορφή ερωτηματολόγιου, και με αποτελέσματα, διότι εγώ θα είχα απαντήσει σχεδόν σε όλα "ναι"...
Ευτυχώς, είμαι σίγουρη οτι θυμάμαι πολύ καλά το σέξ ακόμα κι αυτό με σώζει!

Ορλάντο, γνωριζόμαστε?? (λολολ)

Ααα, μήπως μέση ηλικία είναι όταν πας να διηγηθείς κάτι απο τα σχολικά σου χρόνια και η (δεκάχρονη) ανηψιά σου λέει "ωωχχχ" πριν κάν αρχίσεις?? !!

Και κάτι τελευταίο, σοβαρό : για τίποτε στον κόσμο δεν θα γύριζα πίσω, όχι, το σέξ της μέσης ηλικίας, η αγάπη, οι σκέψεις, η ηρεμία, το ξαναλέω Η ΗΡΕΜΙΑ, δεν συγκρίνονται με κανένα πάθος παρελθοντικό, όχι.

11:07 μ.μ.  
Blogger lemon ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ...

Τώρα που έχει στην τηλεόραση "τα παιδιά της Πάτρας" και συγκινήθηκα, είναι διότι είμαι μεσήλιξ ? :)

11:09 μ.μ.  
Blogger Kevlarsoul ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ...

wow.
Το χειρότερο είναι να μπορείς να απαντήσεις ΝΑΙ σε ορισμένα απο αυτά και να είσαι 26.
Σαν κι εμένα δηλαδή.

11:26 μ.μ.  
Blogger Epicuros ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ...

Ακούω όλο και πιό συχνά απαξιωτικές κρίσεις για τους άνδρες σχετικά με το σεξ. Τι συμβαίνει, τελικά και έχουμε αποκτήσει τόσο κακό όνομα; Μήπως γι αυτό τόσες γυναίκες αναζητούν μόνο γυναίκες πλέον; Κρίμα σε μας!

12:24 π.μ.  
Blogger alombar42 ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ...

Δεν μπορώ να σχολιάσω σε αυτό το ποστ, μιας και ως γνωστόν είμαι πάντα 24 (έστω και αναγραμματισμένο). Αλλωστε πάντα προτιμούσα τις εικοσάρες κι ας λέει το τραγούδι τα δικά του.

Εσείς οι μεσήλικες έχετε πολλές εμπειρίες τελικά :)

10:27 π.μ.  
Blogger Λαμπρούκος ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ...

Θα συμφωνήσω με τον προλαλήσαντα. Εγώ πάλι είμαι 33 (έστω και αναριθμητισμένο - γμτ πάλι 33 κάνει?).

Με αρέσετε εσείς οι μεγάλες γιατί με προσφέρετε μια τρυφερότητα που τόσο με έλειψε σαν παιδί.

Μήπως να με υιοθετήσει καμιά??? Τρώω λίγο και έχω το δικό μου χαρτζιληκι

11:10 π.μ.  
Blogger Περί κουζίνας και όχι μόνο ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ...

@orlando
επαναλαμβάνω την ερώτηση της νονάς: Μήπως γνωριζόμαστε;;;

@kevlarsoul
καλέ μη σκας εσύ. Εχεις όλα τα χρόνια μπροστά σου γιά να αποτινάξεις αυτή την αίσθηση.

@epicuros
δεν φταίτε εσείς, εμείς οι γυναίκες φταίμε. Είμαστε βιτσιόζες και μαζόχες. Οταν κάποιος μας γουστάρει τον φτύνουμε κι'όταν κάποιος δεν μας θέλει εμείς χτυπιόμαστε σαν τα χταπόδια και παθαίνουμε υστερικές κρίσεις. Ασε πιά που έχουμε αποπροσανατολιστεί και το ανδρικό πρότυπο το έχουμε να μη πω τι, κάνει.

@alombar42
Δεν μπορώ να σχολιάσω σ΄αυτό το σχόλιο, μιά και ως γνωστό οι 40άερς ΕΙΝΑΙ ίσον με 2 20άρες, άσε που και "η γριά η κότα έχει το ζουμί".

@λαμπρούκος
χαρά μου να κάνω γιό μου τον μέλλοντα κο.Νομάρχη ;)

5:09 μ.μ.  
Blogger lemon ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ...

Λαμπρούκο, τι είπες οτι σε προσφέρουμε? άειντε, απ τη μιά εσύ, κι απ την άλλη η vassiliki θα μας πάρουνε χαμπάρι οτι είμαστε απο δω πάνω και θα μας λένε έλα να σε κάνω κεφτέδες...

6:21 μ.μ.  
Blogger Βασιλική Παπαδημητρίου ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ...

αχα!! γι' αυτο φτερνιζομουν η καψερη??... σας τσακωσα πουλακια μου... ;)))

7:36 μ.μ.  
Blogger Περί κουζίνας και όχι μόνο ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ...

@νονά
ας ΜΕ ΣΕ κάνουν όσο κεφτέδες θέλουν. Οτι και να κάνουν, μπουγάτσα θα έχουν μόνο με κρέμα. ;)

8:57 μ.μ.  
Blogger alombar42 ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ...

@dora
οι 40άερς ΕΙΝΑΙ ίσον με 2 20άρες

Εκτός του οτι το τραγούδι μιλάει για 40άρες και όχι για 40άρηδες, δεν παύει να είναι απλώς ένα τραγούδι που απέχει από την πραγματικότητα χε χε

10:42 π.μ.  
Blogger Epicuros ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ...

Dora in e-space: Δεν βαρυέσαι! Γενικώς οι άνθρωποι είμαστε έτσι. Εσείς οι γυναίκες ίσως λίγο περισσότερο. Το έχω παρατηρήσει αυτό που λες. Και από δικές μου εμπειρίες και από άλλων. Τελικά, αν το μάθει ο αρσενικός το κόλπο ξέρει τι να κάνει για να σας προκαλέσει το ενδιαφέρον: να μην σας δίνει και πολύ σημασία! Αλλά τρώγεστε με τα ρούχα σας και πηγαίνετε στους ψυχιάτρους και στα μεντιουμ και τότε σας λυπούμαστε και σας την πέφτουμε άγρια αλλά εσείς στο μεταξύ αλλάζετε γνώμη και μας φτύνετε. Μία ταλάντωση είναι η ζωή. Κι η φύση το ίδιο είναι... Αμπελοφιλοσοφίες της Καθαρής Δευτέρας! Δεν πάω να ποστάρω καμιά φωτο στο Blog μου, λέω, μην σας τα πρήζω Κ/Δευτεριάτικα!

12:30 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home