dora in (e)space

Το ταξίδι στο (e)διάστημα θέλει παρέα

Παρασκευή, Μαΐου 12, 2006

Απόψε...


Μου λείπεις.
Μου λείπει το βλέμμα σου που ακουμπούσε προσεκτικά επάνω μου, μη με πληγώσει.
Μου λείπει η φωνή σου που ψιθύριζε σαν απαλή αύρα στ'αυτιά μου.
Μου λείπει το γέλιο σου που ήταν γνήσιο και καθαρό, σαν μικρού παιδιού.
Μου λείπει η κατανόησή σου που ηρεμούσε την ταραγμένη ψυχή μου.
Μου λείπει το χάδι σου που απλωνόταν στο κορμί μου σαν ζεστή κουβέρτα τις κρύες νύχτες του χειμώνα.
Μου λείπει η αγκαλιά σου που με πλημμύριζε γαλήνη.
Μου λείπει το φιλί σου που γλύκαινε τα χείλη μου και την καρδιά μου.
Μου λείπεις εσύ.
Μου λείπεις κι'ας μη συναντηθήκαμε ποτέ.

7 ππππππππππππππ

Blogger Περί κουζίνας και όχι μόνο ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ...

Τι εκπληκτικό τραγούδι!!!
Δεν ήξερα οτι saudade σημαίνει αυτό ακριβώς. Το ίδιο το τραγούδι βέβαια, σου δημιουργεί αυτή την αίσθηση, γι'αυτό και είναι καταπληκτικό. Ακόμα κι'αν δεν ξέρεις Πορτογαλικά, το νιώθεις.
Ευχαριστώ :))

12:22 μ.μ.  
Blogger pascal ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ...

Όμορφο. Καλησπέρα

3:23 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ...

ΤΕΛΕΙΟ !
ΞΕΡΕΙΣ ΤΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΕΓΩ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΕΣ?
ΟΤΙ ΟΡΙΣΜΕΝΕΣ ΦΟΡΕΣ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ ΕΧΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΝΑΓΚΗ ΝΑ ΠΟΥΜΕ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΤΟΣΟ ΟΜΟΡΦΑ ΛΟΓΙΑ ΑΛΛΑ ΑΥΤΟΣ Ο ΚΑΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΕΡΘΕΙ ΑΚΟΜΑ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ. ΠΩΣ ΟΤΑΝ ΓΡΑΦΑΜΕ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ‘Σ’ ΑΓΑΠΩ’ Ή ΖΩΓΡΑΦΙΖΑΜΕ ΚΑΡΔΟΥΛΕΣ ΣΤΑ ΤΕΤΡΑΔΙΑ ΑΛΛΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΜΑΣ, ΑΠΛΑ ΕΠΕΙΔΗ ΘΑ ΜΑΣ ΑΡΕΣΕ ΝΑ ΗΜΑΣΤΑΝ ΣΕ ΜΙΑ ΤΕΤΟΙΑ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ.
ΑΝ ΕΣΥ ΕΝΝΟΟΥΣΕΣ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ΜΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΕΣ, ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΤΟ ΑΚΟΥΣΩ.
ΦΙΛΙΑ

4:27 μ.μ.  
Blogger ηω-λιθικός ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ...

Δεν συναντηθήκαμε όντως ποτέ...
Δεν το περίμενα ότι θα το κάνεις ποίημα όμως...Τώρα όμως για να μην χάσει την αξία του , ίσως δεν πρέπει να συναντηθούμε ποτέ .....

6:48 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ...

Nice idea with this site its better than most of the rubbish I come across.
»

6:03 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ...

Greets to the webmaster of this wonderful site. Keep working. Thank you.
»

2:06 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ...

I miss Giota... :(

5:01 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home