dora in (e)space

Το ταξίδι στο (e)διάστημα θέλει παρέα

Τετάρτη, Μαΐου 10, 2006

ΓΜ την ταχύτητά μου . . .

Η ώρα είναι 6 το απόγευμα. Η μικρή παίρνει τον απογευματινό της υπνάκο, το βραδυνό είναι έτοιμο (νάχει καλά ο Θεός την μανούλα μου), ο καλός μου έχει μάθημα μέχρι της οκτώμιση.

Μόνη στο σπίτι !!! Τόσο σπάνιο, που νιώθω ρίγη ηδονής στη ραχοκοκκαλιά μου.
"Να κάνω ένα ζεστό νες, να τον πιώ με την ησυχία μου, να καπνίσω με την ησυχία μου, να ΑΠΟΛΑΥΣΩ βρε αδελφέ", σκέφτομαι.

Ζεσταίνω γάλα - όσοι πίνετε νες με γάλα και δεν χρησιμοποιείτε ΜΟΝΟ ΦΡΕΣΚΟ γάλα, οχι νερό, δεν ξέρετε τι χάνετε - βάζω την δοσολογία στην κούπα - ένα ζάχαρη, ενάμιση καφέ, λίγο νερό - και παίρνω το χτυπητήρι. Χτυπάω το πολύτιμο μίγμα, ντρινννν το κουδούνι στα μικροκύματα. Ρίχνω σιγά σιγά, με μυστικιστικές κινήσεις το γάλα ανακατεύοντας με το χτυπητήρι και ενώ χαμογελώ ανυπομονώντας γιά την πρώτη υπέροχη ρουφηξιά, ξαφνικά ....

"Γαμώταχτυπητήριαμουκαιτηβιασύνημου". Εχω κατά λάθος σηκώσει το χτυπητήρι στην επιφάνεια του καφέ και το μισό γάλα ανακατεμένο με τον αφρό του καφέ έχει χορέψει τσα τσα αφήνοντας τα ίχνη του πάνω στο t-shirt μου, στα ντουλάπια της κουζίνας ΚΑΙ το πάτωμα.

Πάει η τελετουργία, πάει η πρώτη θεϊκή ρουφηξιά, πάνε και τα ρίγη ηδονής στη ραχοκοκκαλιά μου. Βρίζω (όταν λέμε βρίζω, εννοούμε ΒΡΙΖΩ).

Τι στο διάολο τα θέλουμε όλα αυτά τα gadgets που υποτίθεται οτι μας κάνουν τη ζωή πιό εύκολη και μειώνουν τον χρόνο απασχόλησής μας με διάφορα; ΓΜ την ταχύτητά μου, ΓΜ την βιασύνη μου, ΓΜ την ευκολία μου.

Ντουλάπια γεμάτα με όλων των ειδών τα ηλεκτρονικοηλεκτρικά καλούδια που τις περισσότερες φορές είναι τόση η φασαρία να τα καθαρίσεις μετά τη χρήση τους, που παραμένουν καθαρά και αχρησιμοποίητα.

Χάθηκε το παραδοσιακό κουταλάκι που χτυπούσε με μανία τον καφέ μας; Τι ωραία κρέμα που έκανε ...

Τρίφτες, κόφτες, ανοιχτήρια, χτυπητήρια και άλλα πολυΑχρηστικά αντικείμενα κουζινοδυσκολίας... Βγείτε επιτέλους απ'τη ζωή μας. Αφήστε μας ήσυχες και ήσυχους με το κοφτερό μας μαχαιράκι και το κουταλάκι μας. Να απολαμβάνουμε την διαδικασία, να τραβάει σε μάκρος.

Να ξαναγίνει η ενασχόληση στην κουζίνα μας (και όχι μόνο) ιεροτελεστία. Σαν τα προκαταρκτικά του σεξ.

4 ππππππππππππππ

Blogger Περί κουζίνας και όχι μόνο ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ...

Τι λες καλέ, τρελλάθηκες;;;
Πιό εύκολα κόβω το τσιγάρο, παρά τον καφέ.

8:30 μ.μ.  
Blogger lemon ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ...

μπορώ να έχω τα πολυαχρηστικά αντικείμενα ΚΑΙ κάποιον να τα χρησιμοποιεί για να μου φτιάχνει καφέ και να μου τον φέρνει δίπλα μου, επίσης?? ε,ε, μπορώ???
(έχω!!)

11:50 μ.μ.  
Blogger Кроткая ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ...

Ναι, ναι! Λέον έχεις δικιο! Μια από τα ίδια παρακαλω!

4:40 μ.μ.  
Blogger Butterfly ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ...

Μπορώ να έχω περισσότερα ντουλάπια για τα άχρηστα αντικείμενα, διότι δεν έχω σκοπό να τα πετάξω.Άσχετα εάν δεν τα χρησιμοποιώ. Μου έχουν στοιχίσει μια περιουσία.Κάπου, κάποιος, κάποτε θα τα χρειαστεί.
Παρεπιπτόντως, εγώ τον καφέ τον χτυπάω ακόμα με το κουταλάκι και εάν βάλω γάλα, βάζω πάντα φρέσκο :)

10:08 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home